Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Cadranele

29 august 2005, 20:28

0 stele | 0 review-uri

O exercitiu care poate fi folosit pentru o mai buna intelegere a unui text literar!Intrebarile pot fi modificate in functie de continutul textului studiat.

ana_cistelecan
11 materiale
4 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
596 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Fişe de lucru recomandate de comunitatea Didactic.ro

Descărcaţi
0 review-uri
2478 descărcări

Adăugat la:
21.11.2009

Recomandat de moderator OMUL-DE-ZĂPADĂ, I.Raţiu

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;

symona79

47 au spus Mulţumesc.   5 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
60 descărcări

Adăugat la:
12.02.2024

„Fricosul”, după Emil Gârleanu, Cadranele

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa a 3-a;

fazacas27 | Scoala Gimnaziala Blejoi

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
76 descărcări

Adăugat la:
06.12.2024

Cadranele-doua puncte

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a;

1974 | Scoala Gimnaziala "Nicolae Iorga" Focsani

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa III!

Prim alegere a invatatorilor moderni!

Invatare digitala pentru elevii de clasa a III-a!

Produs educational de invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

De ce este necesara tristetea

Echilibrul emotional

Azi: 10 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

50 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN