Şcoala cu
bune practici

49 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Projet didactique

18 aprilie 2007, 16:44

0 stele | 0 review-uri

Exploitation de la chanson Pauvre type , Amadou et Mariam

elisa2007
15 materiale
3 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
318 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
2099 descărcări

Adăugat la:
16.04.2010

Recomandat de moderator projet didactique

Învăţământ liceal - Limbi moderne - Lecţii - Clasa a 11-a;

stelianaracheleanu | Colegiul Naţional "Ana Aslan" Braila

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1307 descărcări

Adăugat la:
06.07.2012

Recomandat de moderator PROJET DIDACTIQUE

Învăţământ liceal - Limbi moderne - Lecţii - Clasa a 11-a;

camelya81 | Colegiul Tehnic "Dragomir Hurmuzescu" Deva

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
916 descărcări

Adăugat la:
27.08.2013

Recomandat de moderator Projet didactique

Învăţământ liceal - Limbi moderne - Lecţii - Clasa a 11-a;

elenacontras | Colegiul Tehnic Nr. 2

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Trei aspecte ale rezilientei

Echilibrul emotional

Azi: 14 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

643 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN