Intemeierea statelor romanesti
7 august 2004, 11:33
Lectia propune sugestii pentru
invatatorii care predau lectii de ISTORIA ROMANILOR .
Autor:inv.Ecaterina Fodorean,Lic.Teor."Nicolae Balcescu",Cluj-Napocal
Învăţământ primar - Discipline opţionale - Lecţii - Clasa a 4-a;
999 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
Proiect didactic transdisciplinar -Pretutindeni traiesc copii!
Învăţământ primar - Discipline opţionale - Lecţii - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
CristinaCiobanu25 | Scoala Gimnaziala Vadu Moldovei
0 comentarii
MIHAI EMINESCU - Drumuri şi popasuri
Învăţământ primar - Discipline opţionale - Lecţii - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;
LuciaB | Alta institutie
11 comentarii
Proiect didactic disciplina optionala Cine sunt eu
Învăţământ primar - Discipline opţionale - Lecţii - Clasa a 4-a;
codescu | Liceul Teoretic "Radu Vladescu" Patarlagele
0 comentarii
Comentarii (4)
08.08.2004 02:08 romeomoanta
Atentie la informatia istorica si la limbajul din suportul de curs. Consider ca elevii, chiar de clasa a IV-a, nu trebuie informati gresit in legatura cu cauzele unor evenimente. Sunt foarte multe erori istorice de pilda: "Unirea şi independenţa au fost idealurile cele mai mari ale poporului roman de-a lungul istoriei." sau "Ei (taranii) se băteau şi se jertfeau pentru dreptate şi pentru apărarea ţării , îndeplinind un rol de seamă în păstrarea fiinţei poporului nostru." Chiar asa sa fi fost? Herodot spunea ca istoricul este obligat sa spuna adevarul si numai adevarul. Eu va intreb: cati dintre noi suntem dispusi sa ne jertfim pentru cauza romanilor din, sa spunem, Transnistria, in conditile in care astazi noi avem constinta nationala, iar in perioada respectiva nu exista asa ceva. Mi-e greu sa cred ca un taran coplesit de greutatile zilnice mai avea resurse sa lupte pentru apararea "fiintei poporului". E absolut necesar ca demitizarea istoriei sa inceapa din scoala, nu ne obliga nimeni sa atribuim unor personalitati ale istoriei calitati pe care nu le aveau: eroism, vitejie, luptator pentru libertate, dreptate etc. Despre interese personale, intarirea puterii politice si economice, razbunare, faima, nu se vorbeste. Ce va face sa credeti ca cei din trecut erau mai buni decat cei de azi. Stiti ce faceti dvs. prezentand astfel de lectii? Desenati o harta gresita pe care elevii dvs. nu o vor putea folosi niciodata. Fisele de lucru, testele si conceperea unitatii de invatare sunt excelente, nota 10 pentru ele. Pacat de continut.
12.08.2004 12:42 carmenica
Mi-aplăcut modul de concepere şi structurare a materialului. Totul este sistematic şi bine organizat. Felicitari...
09.01.2008 19:41 stefanicamarie
Referitor la limbajul utilizat in materialul prezentat vreau sa precizez ca orice material istoric este in momentul de fata in faza de ebosa, timpul de libertate nefiind suficient pentru abordarea unui limbaj de uzura ca in perioada interbelica,in concluzie timpul este cel care va finisa ceea ce istoricul a inceput .
11.02.2008 21:15 mura_b
Un material deosebit prin informatie, structura si nu in ultimul rand prezentare, ca dealtfel toate materialele prezentate de dv.Il voi pune la portofoliu. Multumesc! Felicitari, nota 10!
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.