Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc TEST DE EVALUARE FINALA CLS. A II A

2 iunie 2007, 16:50

0 stele | 0 review-uri

contine decriptori de performanta

m_ana
83 materiale
24 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
630 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
12022 descărcări

Adăugat la:
20.05.2012

Recomandat de moderator evaluare finala

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 2-a;

ludmilacamelia | Scoala Gimnaziala Visina

12 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
1 review
9549 descărcări

Adăugat la:
10.02.2017

EVALUARE FINALĂ CLR CLS. II

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 2-a;

malexa | Scoala Gimnaziala Nr.7 Timisoara

22 au spus Mulţumesc.   1 comentariu

Descărcaţi
0 review-uri
4894 descărcări

Adăugat la:
15.06.2018

CLR, Test evaluare finală, cls a II-a

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 2-a;

mireille1 | Scoala Gimnaziala Nr.22 "M.Eliade" Craiova

8 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa II!

Pregatire eficienta pentru prima Evaluare Nationala a elevilor dvs.!

Invatare moderna pentru elevii de clasa a II-a!

Resurse educationale online, pentru invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

De ce este necesara tristetea

Echilibrul emotional

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Ce este fotbalul?

Metode alternative de educatie

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

8 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN