Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc comunicarea despre personaje si fapte

4 iunie 2007, 22:38

0 stele | 0 review-uri

evaluare sumativa / limba si literatura romana

mihaflueras
41 materiale
13 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
784 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
1231 descărcări

Adăugat la:
13.05.2010

TEST DE EVALUARE -LB. ROMANA

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 3-a;

paula_brehar | Liceul Teoretic "Ana Ipatescu" Gherla

7 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
1266 descărcări

Adăugat la:
23.05.2014

Test de evaluare L.romana clasa aIII/a U/9

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 3-a;

olaralexandru49 | Scoala Gimnaziala "Avram Iancu" Arad

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
910 descărcări

Adăugat la:
28.05.2014

Recomandat de moderator Evaluare Comunicarea despre personaje și fapte

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 3-a;

pipp71 | Scoala Gimnaziala "I.A.Basarabescu" Ploiesti

2 au spus Mulţumesc.   1 comentariu

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa III!

Prim alegere a invatatorilor moderni!

Invatare digitala pentru elevii de clasa a III-a!

Produs educational de invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Ce este fotbalul?

Metode alternative de educatie

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

188 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN