Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Proiect lectie cls V

10 iunie 2007, 11:50

0 stele | 0 review-uri

Structura si functionarea unui calculator

claudiavasilica
20 materiale
3 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
1280 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Descărcaţi
0 review-uri
1624 descărcări

Adăugat la:
13.05.2014

Recomandat de moderator Proiect de lectie - TIC - cls5

Învăţământ gimnazial - Informatica si TIC - Lecţii - Clasa a 5-a;

daniela_grecu | Scoala Gimnaziala Nr.18 "Sf.Dumitru" Craiova

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2509 descărcări

Adăugat la:
13.05.2014

Recomandat de moderator Proiect de lectie - TIC - cls5

Învăţământ gimnazial - Informatica si TIC - Lecţii - Clasa a 5-a;

daniela_grecu | Scoala Gimnaziala Nr.18 "Sf.Dumitru" Craiova

8 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
64 descărcări

Adăugat la:
19.05.2024

Structura alternativă - proiect didactic

Învăţământ gimnazial - Informatica si TIC - Lecţii - Clasa a 5-a;

ionelapenu | Scoala Gimnaziala Nr.12 "Miron Costin" Galati

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa V!

Ideale pentru intelegerea in mod placut a materiei scolare!

Resurse educationale online pentru elevii de gimnaziu!

Toate resursele necesare pregatirii online a elevilor de clasa a V-a!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Azi: 10 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

184 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN