Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc plan lectie

19 octombrie 2005, 19:12

0 stele | 0 review-uri

unitatea de invatare statul si politica,Noul echilibru in Europa

Învăţământ liceal - Istorie - Lecţii - Clasa a 10-a;

sargon76
2 materiale
5 au spus Mulţumesc.
3 comentarii
707 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (3)

0 0

11.12.2005 15:05 mitib

Stimate Domnule Profesor,
Nu inteleg care au fost ratiunile dupa care va ghidati atunci cand cuprindeti, in proiectul didactic al Dvs, competentele generale si cele specifice si nu se regasesc obiectivul fundamental si obiectivele operatioane ale lectiei, stiuta fiind valoarea acestora din urma in cuantificarea invatarii si evaluarii. De asemenea, nu inteleg de ce, daca doriti sa prezentati un proiect didactic model, tabelul cu scenariul este, scuzati expresia, asa de subtirel, fara sa prezentati intreaga activitate de organizare si realizare a predarii si, mai ales, a invatarii, evaluarii si autoevaluarii. Ar fi utila consultarea detaliata a unei lucrari de didactica, care sa se regaseasca si in bibligrafie. Nu de alta dar eu ca viitor profesor am nevoie de modele si multe din materialele on-line nu sunt calitative. Cu bine. mitib

0 0

20.12.2005 21:18 sargon76 - Autor

imi pare rau dar nu ati citit pr de istorie, ca sa realizati ca obiectivele operationale sunt utilizate la clasele V-IX.

0 0

03.07.2006 15:03 rosioru

lecţia prezentată poate constitui un model... pe care nu suntem obligaţi să-l folosim. Oricum pot fi făcute îmbunătăţiri de substanţă având în vedere că:
1. lipseşte rubrica de evaluare
2. idem cea de observaţii
3.nu se fac referiri la resursele umane şi organizaţionale (activitate frontală? individuală?...)
4. obiectivele operaţionale pot fi mai bine formulate: deoarece avem 2 verbe de "caracterizează", 2 verbe de "analizază" şi 1 de "explică"... elevii de clasa a X-a cred că pot mai mult...
5. activitatea elevilor se poate reformula având în vedere accentul pus în predarea-evaluarea cunoştinţelor pe metodele activ-participative...ş.a.

Cum am mai spus lecţia propusă este un model...şi nimeni nu poate obliga să-l urmăm.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
1782 descărcări

Adăugat la:
01.03.2013

Recomandat de moderator Primul Război Mondial - un nou tip de război

Învăţământ liceal - Istorie - Lecţii - Clasa a 10-a;

grecu_maria | Grupul Scolar "Matei Basarab" Craiova

4 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
3197 descărcări

Adăugat la:
15.04.2013

Recomandat de moderator AL DOILEA RĂZBOI MONDIAL

Învăţământ liceal - Istorie - Lecţii - Clasa a 10-a;

grecu_maria | Grupul Scolar "Matei Basarab" Craiova

7 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
47 descărcări

Adăugat la:
24.02.2024

Romania interbelica. Lectie de predare

Învăţământ liceal - Istorie - Lecţii - Clasa a 10-a;

ioanferestean | Liceul Borsa

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

0 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN