Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

ppt Protozoare

22 octombrie 2005, 00:44

0 stele | 0 review-uri

Lectie clasa a VI -a

Scoala Draguseni -Iasi

cristinmnc
30 materiale
2 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
2257 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
1404 descărcări

Adăugat la:
22.11.2012

Recomandat de moderator Proiesct didactic- PROTOZOARE

Învăţământ gimnazial - Biologie - Lecţii - Clasa a 6-a;

larisa_ph | Scoala Gimnaziala "Sfanta Vineri" Ploiesti

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2013 descărcări

Adăugat la:
08.12.2013

Recomandat de moderator test _ nevertebrate

Învăţământ gimnazial - Biologie - Teste - Clasa a 6-a;

mihaela2020 | Scoala Gimnaziala "C-tin Giurescu" Chiojdu

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
1 review
1167 descărcări

Adăugat la:
08.12.2013

Recomandat de moderator Protozoare (euglena, amiba)

Învăţământ gimnazial - Biologie - Lecţii - Clasa a 6-a;

tincluminita | Liceul Teoretic "Emil Racovita" Baia Mare

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Auxiliare Intuitext pentru Clasa a VI-a!

Pregatire eficienta pentru Evaluarea Nationala, clasa a VI-a!

Resurse educationale online pentru elevii de gimnaziu!

Toate resursele necesare pregatirii online a elevilor de clasa a VI-a!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

De ce este necesara tristetea

Echilibrul emotional

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

8 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN