Educarea limbajului - Lectură după imagini ,,Familia mea
27 septembrie 2007, 14:33
Îmbogăţirea vocabularului activ şi pasiv prin utilizatra cuvintelor din câmpul lexical al cuvântului ,,familie .
Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Lecţii - Grupa mare;
37 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Fişe de lucru - Grupa mare;
oanapopa | Gradinita cu program prelungit Nr.7 Arad
2 comentarii
Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Fişe de lucru - Grupa mare;
oanapopa | Gradinita cu program prelungit Nr.7 Arad
0 comentarii
Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Fişe de lucru - Grupa mare;
oanapopa | Gradinita cu program prelungit Nr.7 Arad
2 comentarii
Comentarii (9)
02.10.2007 14:33 gabialbu
habar n-aveti sa formulati obiective!!!!!!
02.10.2007 14:34 gabialbu
stau si ma gandesc ce inseamna acele voturi...note, deci evaluari ale materialelor propuse. sa nu va incante notele mari....nu reflecta realitatea!
05.10.2007 17:45 bacanuflorin_ph
ce vi se pare gresit la obiective.Stiti dvs sa le faceti mai bine?
05.10.2007 17:46 bacanuflorin_ph
ce vi se pare gresit la obiective.Stiti dvs sa le faceti mai bine?
06.10.2007 20:26 gabialbu
Chiar primul e gresit ca formulare: "sa invete" nu este un comportament masurabil. Celelalte , cu exceptia ultimelor doua, sunt corecte. Discutia cu colegii si cu educatoarea ar putea viza si alta tema decat cea propusa, si atunci nu ar mai fi obiectivul lectiei. Cat despre participarea afectiva, mi-amintesc de faptul ca dascalii mei din liceul pedagogic ne interziceau categoric formularea unui asemenea obiectiv, deoarece nu vizeaza un comportament masurabil, conditia sine qua non a obiectivelor, nu??????
Scuze daca am parut prea incisiva, nu asta a fost intentia mea :-)))))))))!
inca o data, mii de scuze daca am jignit pe cineva....
06.10.2007 22:11 loli62 - Autor
Uneori critica este constructivă.Este uşor să concepi planul de lecţie având manualul în faţă ,exerciţii variate pt tema de casă, sugestii pentru consolidarea cunoştinţelor.Educatoarele trebuie să fie ingenioase, să-şi creeze proiectul pornind de la obiectivele cadru din programă,ca să nu mai vorbim de particularităţile de vârstă ale copiilor.
12.12.2007 16:23 13ndl
Mi-ar placea ca doamna care are obiectii privind obiectivele propuse sa se coboare de pe piedestalul conferit de titlul de profesor. As invita-o sa conceapa o activitate potrivita prescolarilor pornind doar de la programa pe care o avem noi. Fiecare activitate trebuie conceputa in asa fel incat copiii sa fie captati permanent, asa ca fara implicare afectiva din partea copiilor nu ne putem realiza obiectivele. Numai cine lucreaza efectiv in domeniu stie ce inseamnă acest lucru, iar educatoarele nu cred ca trebuie sa fie luate asa de mult peste picior, doar pentru faptul ca suntem considerate fara studii superioare. Pentru informarea doamnei profesor si noi avem studii superioare, şi chiar de specialitate, asa ca putem discuta de la egal la egal, chiar dacă nu ati considerat la fel pana acum.
06.08.2008 08:47 deleancarmen
-Proiectele de activitate sunt concepute si realizate metodic. Fiecare colega educatoare isi propune obiective in functie de nivelul grupei!!!!!!!!!! Nu am nici o obiectie vis-a-vis de proiectele propuse de colega noastra. O felicit ca isi gaseste timp si energie sa ne faca cunoscuta activitatea dansei!!!!!!!!!!!!!!1Multa sanatate si vacanta placuta!!!!!!!!!!
04.11.2008 22:31 alinasimonatim
SA INVETE NU E MASURABIL, DAR SA-SI IMBOGATEASCA VOCABULARUL CU NOI CUVINTE SI EXPRESII NU TREBUIE SA LIPSEASCA, CA SI OBIECTIV, DE LA NICI O ACTIVITATE, MAI ALES DACA E DE EDUCAREA LIMBAJULUI SAU, MAI NOU, DIN DOMENIUL LIMBA SI COMUNICARE. IN ACEST CAZ NU MI SE PARE DE CONDAMNAT
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.