Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Numeralul

30 septembrie 2007, 21:15

0 stele | 0 review-uri

fisa 2

act
51 materiale
9 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
192 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Fişe de lucru recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
3807 descărcări

Adăugat la:
21.05.2012

Recomandat de moderator Numeralul

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;

marta61 | Scoala Gimnaziala "Gyulaffy Laszlo" Cehu SIlvaniei

6 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
2335 descărcări

Adăugat la:
07.11.2018

PĂRȚI DE VORBIRE -plansa didactica-

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Diverse - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;

marian_dorin | Scoala Gimnaziala Nr.183

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
77 descărcări

Adăugat la:
27.08.2019

Proiect de lecție pentru clase simultane II, IV. , secția maghiară, lb. română

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 2-a; Clasa a 4-a;

hamildiko | Scoala Gimnaziala "Vasile Lucaciu" Carei

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa II!

Pregatire eficienta pentru prima Evaluare Nationala a elevilor dvs.!

Invatare moderna pentru elevii de clasa a II-a!

Resurse educationale online, pentru invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

3 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN