Test de evaluare cls 7
4 octombrie 2007, 09:33
Ce ar trebui sa stie un elev de clasa a VII-a, pana acum!
Învăţământ gimnazial - Matematica - Teste - Clasa a 7-a;
66 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ gimnazial - Matematica - Teste - Clasa a 7-a;
0 comentarii
SIMULARE EVALUARE NAȚIONALĂ CLASA A VIII-A +BAREM
Învăţământ gimnazial - Matematica - Teste - Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
gabrielailie28 | Scoala Gimnaziala Vadu Pasii
0 comentarii
Test de evaluare iniţială-Clasa a VII-a
Învăţământ gimnazial - Matematica - Teste - Clasa a 7-a;
mariamisca | Scoala Gimnaziala Sinandrei
0 comentarii
Comentarii (2)
05.10.2007 20:32 iuliu_bogdan_dumitrascu
Ar trebui elevul de clasa a 7-a sa stie sa extraga radical din 1,69 in acest moment?
Sigur ca nu!
05.10.2007 21:30 constantin_obreja - Autor
In testul propus de mine exista o EROARE mai mare (pe care am corectat-o in clasa!) Am rugat pe WEBMASTER sa o corecteze si pe site, dar asta e! Uneori, tastam fara sa ne uitam pe ecran si 'batem' litere apropiate : N, M! Imi cer scuze pentru asta! Intrebarea d-lui Dumitrascu, (asociata cu un raspuns categoric), provoaca alte intrebari:
1) Daca i-am dat elevului o cartesa o citeasca (parcurga etc.), are pagini 'interzise copiilor sub 12 ani'? Eu am elevi car ma intreaba de ce parcurgem materia in alt mod decat cel din manual? De ce 'sarim' capitolul 'Numere rationale' (de ex.) in cls 6, cand el este in carte? Cand va cumparati o carte, nu incercati sa o cititi fila cu fila? Mai putin cele de poezii, care pot fi citite oricum, pana cand ajungi sa intelegi ca 'si ordinea conteaza'.
2. Nu eu am facut manualul (ce-i de fapt un MANUAL SCOLAR?) si am incercat SA DAU UN SENS EXISTENTEI LUI combinand Programa cu Manualul aprobat de MINISTER. E posibil ca unii profesori sa 'puna BULINA ROSIE' pe anumite capitole; chiar ministerul a pus-o! Atunci de ce nu le retrage?
3. Cred ca sunteti 'de specialitate'! Daca putem lucra la cls 5, cu programa din 1999, cand copii au invatat doar impartirea la un numar mai mic decat 10, noi nu avem ore prevazute de programa pentru impartire (ca algoritm) ci doar consolidare, daca invatatorii au inteles ca 'STACHETA TREBUIE COBORATA' pana la 'inaltimea furnicii, ce facem cu 'escaladarea Ceahlaului' ca sa nu mai vorbim de EVEREST? Ramanem rame?
4. Voi tine cont de parerea dvs. si poate voi 'retusa' punctajul! Cert e ca si elevii mei sau uitat cam speriati la radicali, pentru ca 'erau prea vechi'!
5. Multumesc pentru 'informatie' si va doresc mult succes in munca dvs. La Multi Ani de Ziua Educatorului! Sa (ne) auzim de bine!
Cu stima,
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.