TEORIA HAOSULUI
16 octombrie 2007, 14:08
O PROVOCARE PENTRU ELEVII CLASEI a XI-a,
O TEMA NOUA DE STUDIU SI CERCETARE PENTRU ACEST NIVEL DE PREGATIRE,
O PROVOCARE PENTRU TOTI PASIONATII IN CEEA CE FIZICA ESTE MENITA SA OFERE!
Învăţământ liceal - Fizica - Proiecte educaţionale - Clasa a 11-a; Clasa a 12-a;
2 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ liceal - Fizica - Lecţii - Clasa a 11-a;
martinamelia | Liceul Teoretic "Constantin Noica" Alexandria
0 comentarii
Fractalii (atractorii stranii)- suport teoretic lecţie - clasa a XI-a
Învăţământ liceal - Fizica - Lecţii - Clasa a 11-a;
danoprisan | Liceul Regina Maria Dorohoi
0 comentarii
Învăţământ liceal - Fizica - Lecţii - Clasa a 11-a;
rotarucor | Liceul Teoretic "Emil Racovita" Galati
0 comentarii
Comentarii (3)
20.10.2007 12:54 ionpopescu2000
Interesantă şi foarte bine realizată această prezentare, mai ales că ea vine din partea unei laborante, deci (unii ar zice), a unei neprofesioniste.
Deci, felicitări şi nota 10.
Dar pentru a nu crede cineva că se poate atinge perfecţiunea, iată câteva observaţii critice:
- Mandelbrot nu putea publica lucrarea sa în 1875, din moment ce s-a născut în 1925 (probabil, o eroare de tehnoredactare)
- într-o prezentare ştiinţifică, nu trebuie abuzat de schemele de animaţie ale Power Point-ului, care devin obositoare, fac dificilă urmărirea şi chiar pot încurca, atunci când afişarea informaţiei se face aleator şi, deci, este posibilă inversarea ordinii.
- autoarea a avut probabil sprijinul altor persoane la tehnoredactare, motiv pentru care apar modalităţi de scriere diferite, în diferite părţi ale prezentării: uneori se scrie "sînt", alteori "sunt", uneori se scrie cu diacritice, alteori nu, iar uneori amestecat. Este bine să respectăm regulile ortografice în vigoare şi să folosim diacriticele în orice situaţii de acest fel.
Incă o dată, felicitări şi succes în perfecţionarea în folosirea prezentărilor.
20.10.2007 23:25 uraniu - Autor
alternanta prezentarii nu este absolut deloc intamplatoare; am gandit minutios derularea;
- ea a fost insotita de alte comentarii si de intrebari la care elevii trebuiau sa dea raspuns, prin urmare de aceea uneori titlul vine dupa prezentarea unei idei;
Nu vi s-a intamplat niciodata sa-i lasati pe elevi sa descopere titlul lectiei? Este o metoda destul de interesanta, zic eu. Le mentine atentia pe tot parcursul unei expuneri.
(de fapt la gimnaziu este dificil de pus in practica)
(redactarea este personala, imi asum ,,sunt'' si ,,sint'') Esenta conteaza! (nu ambalajul)
Va rog sa ma scuzati! Succes!
26.04.2009 20:15 valinico
Mi-a plăcut! Interesant! Sincere felicitări!
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.