Educatie muzicala
12 noiembrie 2007, 11:56
TEMA:
a) CANTEC – „AZI GRIVEI E MANIOS”,
b) CANTEC – „MASA BUNA” .
Învăţământ preşcolar - Domeniul Estetic şi Creativ (DEC) - Lecţii - Grupa mijlocie;
13 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
Proiect de activitate "Omul de zapada"
Învăţământ preşcolar - Domeniul Estetic şi Creativ (DEC) - Lecţii - Grupa mijlocie;
adix | Gradinita cu program prelungit Nr.5 Reghin
2 comentarii
Învăţământ preşcolar - Domeniul Estetic şi Creativ (DEC) - Lecţii - Grupa mică; Grupa mijlocie; Grupa mare; Grupa pregătitoare;
Simona_Suhani | Gradinita cu program prelungit Nr.25 Brasov
0 comentarii
Învăţământ preşcolar - Domeniul Estetic şi Creativ (DEC) - Lecţii - Grupa mijlocie; Grupa mare;
noricutza | Altă instituţie
0 comentarii
Comentarii (3)
13.11.2007 00:06 cos_mit
Un asemenea proiect nu are ce cauta aici!! Ce Metodica ati folosit/ati invatat? Doua cantece, unul se invata altul se repeta? Nu ... Metodica educatiei muzicale M.Dolgosev si Elisabeta Marinescu, manual ptr liceele pedagogice spune ca se preda un cantec si se executa un joc muzical cunoscut sau exercitii ritmice,urmand ca activitatea urmatoare sa se repete cantecul si sa se predea un joc muzical dupa care alternanta va fi simpla. Sau o predare si o auditie..... si metodica spune bine ce spune pentru a nu plictisi copiii , ptr. a asigura eficienta invatarii melodiei. Imi pare rau sa constat ca apar tot felul de materiale fara a avea suportul stiintific, rigoarea metodica. Ce invata ce-i ce se "inspira" din aceste materiale? Chiar nu le verifica nimeni?
08.01.2008 20:16 adiclau
nu v-ar strica nici dumneavoastra o "verificare" pe gramatica stimate sau stimata cos_mit ca "ce-i ce se inspira" din textul dumneavoastra a folosit o alegere prost inspirata pentru acel ce-i care tebuia sa fie cei (pronume)
12.04.2008 11:21 ionelabosinceanu
Nu-mi place sa observ doza de agresivitate pe care o degaja comentariul cos_mit.....Acum 10 ani in urma, tipul de activitate/lectie in care un cantec se reactualizeaza si unul nou se preda impreuna cu simple cunostinte de teorie muzicala era valabil...dar cu noile metodologii se pare ca nu mai este "bine"..de ce? Doar pentru faptul ca trebuie sa ne conformam ad-literam la ce ne propune programa? Haideti sa fim mai intelegatoare, mai deschise si mai putin puse pe critica, nicidecum constructiva....
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.