Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc fisa de lucru-inmulţirea 0-5

28 noiembrie 2007, 20:53

0 stele | 0 review-uri

Om de zăpadă

rodica_avr_11
24 materiale
1 a spus Mulţumesc.
0 comentarii
688 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Fişe de lucru recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
6120 descărcări

Adăugat la:
28.11.2011

Recomandat de moderator Inmultirea cu 2,3,4

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 3-a;

tanasevick | Scoala Gimnaziala Nr.28 "Mihai Eminescu" Galati

9 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1358 descărcări

Adăugat la:
07.11.2013

Recomandat de moderator Înmulţirea 0- 50

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 3-a;

danabogdanel | Scoala Gimnaziala Nr.10 "Dimitrie Sturza" Tecuci

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2932 descărcări

Adăugat la:
19.11.2013

Recomandat de moderator Fisa de lucru- consolidare inmultirea 2-7

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 3-a;

ana_bia | Scoala Gimnaziala Sinpetru Mare

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa III!

Prim alegere a invatatorilor moderni!

Invatare digitala pentru elevii de clasa a III-a!

Produs educational de invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

De ce este necesara tristetea

Echilibrul emotional

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Ce este fotbalul?

Metode alternative de educatie

Azi: 6 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

14 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN