Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc test -grammaire

18 ianuarie 2008, 21:25

0 stele | 0 review-uri

les p.relatifs,le si cond.,l acc.du p.passe

radoi_liliana
25 materiale
1 a spus Mulţumesc.
0 comentarii
181 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
982 descărcări

Adăugat la:
09.07.2013

Recomandat de moderator Test paper- The Passive

Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Teste - Clasa a 7-a;

WCamelia | Scoala Gimnaziala Nr.1 Andreesti

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2604 descărcări

Adăugat la:
06.02.2014

Recomandat de moderator test predictiv C 7

Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Teste - Clasa a 7-a;

flori221 | Scoala Gimnaziala N.Titulescu

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
1 review
1918 descărcări

Adăugat la:
06.03.2014

Recomandat de moderator Une lettre de Corse test

Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Teste - Clasa a 7-a;

roxanaiosiv | Scoala Gimnaziala "Sf. Nicolae" Pietrosita

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale pentru clasa a VII-a!

Manuale, auxiliare si softuri educationale - utile si acasa si la scoala!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa a VII-a!

Ajutor la teme, teze, simulari si Evaluarea Nationala, clasa a VIII-a!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

De ce este necesara tristetea

Echilibrul emotional

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Azi: 8 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

15 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN