Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Recomandat de moderator ppt vectori

26 februarie 2008, 18:29

0 stele | 0 review-uri

ce sunt vectorii si ce operatii cu vectori se pot face .

resunu
4 materiale
9 au spus Mulţumesc.
8 comentarii
3449 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (8)

0 0

02.03.2008 22:09 oanamihaela

Prezentarea vectorilor ar fi fost destul de interesantă, dacă nu ar fi apărut nişte exemplificări ciudate: perechea care stă la masă cu mesajul de ură, primăria şi biserica. Dacă pot să presupun că cei doi conmeseni sunt nişte "vectori opuşi", ce fel de vectori sunt primăria şi biserica pentru fizică: paraleli, opuşi, concurenţi?

0 0

03.03.2008 19:40 cristy_a

tehnoredactarea lasa de dorit. E recomandabil sa utilizati editorul de ecuatii, disponibil in powerpoint, si calitatea materialelor va creste. Si definitia marimii scalare cam lasa de dorit. Marimile scalare se defineau ca marini fizice complet caracterizate de valoare numerica si unitate de masura. Nu se mentioneaza deloc care e importanta compunerii vectorilor cu regula paralelogramului, triunghiului, sau poligonului - era necesar sa se mentioneze ca vectorii nu se pot aduna ca simple numere: cateva exemple de compunere a vectorilor apropiate de viata de zi ar fi fost utile- exemplul cu vâslasul care incearca sa traverseze râul vâslind cu 4m/s spre mal, dar daca apa curge cu 3m/s spre aval, atunci barca deviaza, dar inainteaza cu 5m/s (deci nu 7...din acest exemplu ar intelege elevii de ce compunem vectorii si nu-i adunam ca simple numere) .

0 0

03.03.2008 19:45 cristy_a

in material, scalarii sunt definiti ca marimi ce nu sunt vectori... Vedeti mai sus definitia corecta.

0 0

04.03.2008 20:17 grig_dumitru

-de acord cu observatiile scrise mai sus.
-propunatorul foloseste in mod eronat si notiunea de "invers" : inversul unui numar "n" nu este "-n" ci "1/n" . Inversul unui vector "v" este "1/v adica v la puterea minus unu" si nu "-v" cum apare in material. "-v"se numeste "opus".

-materialul propus e superficial atât din punct de vedere metodic cât si din punct de vedere stiintific. Nu recomand utilizarea materialului in scoli.

0 0

11.03.2008 16:44 fl0r1n

ar trebui sa nu mai scrie toata lume tampeniile aste deoarce cn vrea sa invete cva de pe acest site nu poate deoarce o singura kestie ete explicata in diferite moduri din ce in ce mai prost si as dori dak se poate doar cadrele didactice sa puna pe acest site nu toti gogomani

0 0

17.03.2008 23:01 unuser

Cristy a spus: "Nu se mentioneaza deloc care e importanta compunerii vectorilor cu regula paralelogramului, triunghiului, sau poligonului "
Intentionat n-am spus nimic de regula paralelogramului , triunghiului sau poligonului sau metoda analitica de compunere a vectorilor, tocmai ca aceste tipare sa fie descoperite eventual de elevii interesati. Eu sunt impotriva tiparelor mai ales in fizica si sunt pentru CULTIVAREA GANDIRII.
Desigur ca par ciudate astfel de schimbari in abordarea unor lectii , dar dupa parerea mea tocmai acest lucru trebuie cultivat la elevi si anume dispozitia pentru schimbare

0 0

17.03.2008 23:10 unuser

Cristy a spus: "Nu se mentioneaza deloc care e importanta compunerii vectorilor cu regula paralelogramului, triunghiului, sau poligonului "
Intentionat n-am spus nimic de regula paralelogramului , triunghiului sau poligonului sau metoda analitica de compunere a vectorilor, tocmai ca aceste tipare sa fie descoperite eventual de elevii interesati. Eu sunt impotriva tiparelor mai ales in fizica si sunt pentru CULTIVAREA GANDIRII.
Desigur ca par ciudate astfel de schimbari in abordarea unor lectii , dar dupa parerea mea tocmai acest lucru trebuie cultivat la elevi si anume dispozitia pentru schimbare

0 0

22.03.2008 23:47 oanamihaela

Nu inteleg cum de materialul (nesemnat pe niciun slide) este postat de ion ion (resunu) din Cut, Cluj, care mai posteaza materiale semnate de Neaga Remus din Dej, dar raspunde in calitate de autor Remus Muntean (unuser) din Dej! Este vorba de aceeasi persoana? Daca da, care este scopul atator id-uri?

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
1555 descărcări

Adăugat la:
15.01.2007

Recomandat de moderator VECTORI

Învăţământ liceal - Fizica - Lecţii - Clasa a 9-a;

bantonie

9 au spus Mulţumesc.   2 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
20 descărcări

Adăugat la:
28.04.2024

PRODUSUL SCALAR a 2 VECTORI FOLOSIT ÎN REZOLVAREA UNOR PROBLEME DE FIZICĂ, NEAMTU Gheorghe, ANTONIE Dumitru, Târgu - Jiu - RED -

Învăţământ liceal - Fizica - Teste - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a;

ANTONIE_G | Colegiul Tehnic Nr. 2

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
98 descărcări

Adăugat la:
19.08.2024

TEST. Operații cu vectori

Învăţământ liceal - Fizica - Teste - Clasa a 9-a;

a_adda | Liceul Teoretic "Miron Costin" Iasi

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

6 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN