Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc NUMERATIA 1-3

21 martie 2008, 22:17

0 stele | 0 review-uri

TEST DE EVALUARE

75loredana
32 materiale
13 au spus Mulţumesc.
1 comentariu
233 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (1)

0 0

22.03.2008 11:53 grigore_geta

Interesante, dar au aparut cam tarziu pentru mine. Oricum, felicitari!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
4975 descărcări

Adăugat la:
14.04.2014

Recomandat de moderator MEM- Numerația 0-100 (EVALUARE)

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa 1;

androdana | Scoala Gimnaziala "Avram Iancu" Alba Iulia

12 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
3967 descărcări

Adăugat la:
19.10.2014

Recomandat de moderator MEM -Evaluare unitatea 2

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa 1;

dediu | Scoala Gimnaziala Nr.1 Cudalbi

5 au spus Mulţumesc.   1 comentariu

Descărcaţi
0 review-uri
34903 descărcări

Adăugat la:
22.02.2015

Recomandat de moderator MEM: Evaluare "Numeratia în concentrul 31 - 100"

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa 1;

vasila56 | Scoala Gimnaziala Bestepe

90 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa I!

Manuale atractive si eficiente pentru elevii de scoala primara!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa I!

Toti copiii iubesc invatarea prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Ce este fotbalul?

Metode alternative de educatie

Azi: 9 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

180 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN