proiect de lecţie la cunoasterea mediului
2 aprilie 2008, 17:09
Animale sălbatice şi domestice, preinspecţie pt grad i
Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Lecţii - Clasa 1;
10 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
Vine primăvara!-proiect de lecţie la cunoaşterea mediului
Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Lecţii - Clasa 1;
amaflestea | Liceul Tehnologic Beliu
2 comentarii
Cunoasterea mediului-proiect de lectie: URSUL BRUN ( clasa 1 )
Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Lecţii - Clasa 1;
marian_dorin | Scoala Gimnaziala Nr.183
0 comentarii
Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Lecţii - Clasa 1;
aureliamariapop | Scoala Gimnaziala Nr.12 "Dr. Victor Babes" Baia Mare
0 comentarii
Comentarii (3)
03.04.2008 12:53 magdutzabogheanu
Obiective operaţionale:
O1 -Să recunoască animalele sălbatice şi animalele domestice;
O2 -Să stabilească unde trăieşte fiecare dintre cele două feluri de animale
(domestice şi sălbatice);
O3 –Să scrie denumirea corectă a fiecărui animal domestic sau sălbatic;
O4 –Să marcheze denumirea animalelor sălbatice care trăiesc în pădure;
O5 –Să precizeze foloasele anumitor animale domestice;
O6 –Să calculeze câte picioare au împreună o raţă , un lup şi nu curcan;
O7 –Să selecteze propoziţiile adevărate de cele false;
O8 –Să completeze corpul fiecărui animal cu ceea ce lipseşte;
O9 –Să specifice părţile componente ale corpului unui animal;
O10 –Să marcheze denumirea animalelor domestice care trăiesc pe lângă casa omului;
O11 –Să precizeze cât mai multe cuvinte pornind de la grupurile de
cuvinte „Animale domestice”şi „Animale sălbatice”;
O12 –Să enumere cât mai multe asemănări şi deosebiri între animalele
domestice şi cele sălbatice;
O13 –Să realizeze corect un puzzel;
O14 –Să manifeste interes în cadrul orei de cunoaşterea mediului;
nu sunt cam multe obiective? bietii copii, sunt asaltati de 14 obiective, pe care sa le atinga? constientizeaza ei ce se intampla? sau este un act didactic ideal, ce frumos......! resursa de timp ce zice?
03.04.2008 16:59 felinkadob - Autor
daca magdutzabogheanu a citit proiectul cu atenţie, a realizat că fiecare grupă atinge minimum 2 obiective diferite, dat fiind tipul lecţiei(recapitulare)
26.06.2008 00:08 kati77
Se recomanda enuntarea a 6 obiective intr-o lectie.Elevii trebuie sa le atinga pe toate, fiecare dintre ei.Daca nu le atingi, care este importanta acelor obiective?
Sa impresionam?
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.