Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Test pentru cls IX

16 ianuarie 2006, 20:14

0 stele | 0 review-uri

- pentru manualul Upstream intermediate

simonas
36 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
433 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
1097 descărcări

Adăugat la:
24.03.2014

Recomandat de moderator La comprehension d un texte ecrite, niveau A2

Învăţământ liceal - Limbi moderne - Teste - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;

iuliagoldi | Liceul Teoretic "Dositei Obradovici" Timişoara

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
401 descărcări

Adăugat la:
02.04.2014

Recomandat de moderator Test Paper-Irregular Verbs

Învăţământ liceal - Limbi moderne - Teste - Clasa a 9-a;

joanne_southerland | Grupul Scolar "Dr. Lazar Chirila" Baia de Aries

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
932 descărcări

Adăugat la:
17.04.2014

Recomandat de moderator Test clasa a IX-a limba franceză

Învăţământ liceal - Limbi moderne - Teste - Clasa a 9-a;

gurintatiana | Liceul Teoretic "Constantin Stere"

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

7 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN