Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc CU CE NE JUCAM?

13 octombrie 2008, 14:17

0 stele | 0 review-uri

EXERSAREA PRONUNTIEI CORECTE LA GRUPA MICA

fab08
19 materiale
6 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
149 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
3571 descărcări

Adăugat la:
12.02.2007

Recomandat de moderator Ne jucam cu stegulete! (proiect didactic, grupa mica)

Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Lecţii - Grupa mică;

amalia28spin | Gradinita cu program prelungit "Lumea Copiilor" Targu Jiu

7 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
316 descărcări

Adăugat la:
16.08.2023

DLC-Ne jucăm cu fructe

Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Lecţii - Grupa mică;

dana-t

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
38 descărcări

Adăugat la:
14.02.2024

Ne jucăm în povești

Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Lecţii - Grupa mică;

mireluka | Scoala Gimnaziala Barsau de Sus

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale INTUITEXT clasa 0

Resurse potrivite prescolarilor, la preturi accesibile!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa I!

Toti copiii iubesc invatarea prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Cum ii invatam pe cei mici sa pretuiasca natura?

Metode alternative de educatie

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

7 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN