Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Evaluare initiala - grupa mica

24 octombrie 2008, 22:19

0 stele | 0 review-uri

Evaluarea cunostintelor copilului la intrarea in gradinita / orientativ / dupa noul Curriculum

miculprint
17 materiale
9 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
2856 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
6056 descărcări

Adăugat la:
24.10.2008

Recomandat de moderator Evaluare initiala - grupa mica

Învăţământ preşcolar - Activitati integrate - Teste - Grupa mică;

miculprint

11 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
16019 descărcări

Adăugat la:
03.02.2011

Recomandat de moderator Evaluare initiala

Învăţământ preşcolar - Activitati integrate - Teste - Grupa mică;

aliman_adelina | Grădiniţa cu program prelungit Nr. 36 "Steluţele mării"

7 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
105 descărcări

Adăugat la:
15.07.2024

Evaluare inițială - grupa mică GPP

Învăţământ preşcolar - Activitati integrate - Diverse - Grupa mică;

CristinaCimpoiesu | Gradinita cu program prelungit Nr.35 Ploiesti

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale INTUITEXT clasa 0

Resurse potrivite prescolarilor, la preturi accesibile!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa I!

Toti copiii iubesc invatarea prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Cum ii invatam pe cei mici sa pretuiasca natura?

Metode alternative de educatie

Azi: 10 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

50 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN