Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Evaluare : Plante

10 ianuarie 2009, 20:51

0 stele | 0 review-uri

Test cu descriptori de performanta

andi
44 materiale
2 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
671 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
5142 descărcări

Adăugat la:
11.01.2010

Recomandat de moderator Evaluare - PLANTE

Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Teste - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a;

crissy77 | Scoala Gimnaziala Nr.15 Brasov

21 au spus Mulţumesc.   7 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2944 descărcări

Adăugat la:
15.12.2013

Recomandat de moderator PLANTELE - evaluare

Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Teste - Clasa a 2-a;

danieladumitrascu | Scoala Gimnaziala "Mircea Voda" Calarasi

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
763 descărcări

Adăugat la:
06.02.2014

Recomandat de moderator test evaluare cunoasterea mediului „Plante”

Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Teste - Clasa a 2-a;

stanescu_liana | Scoala Gimnaziala Nr.78

4 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa II!

Pregatire eficienta pentru prima Evaluare Nationala a elevilor dvs.!

Invatare moderna pentru elevii de clasa a II-a!

Resurse educationale online, pentru invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

De ce este necesara tristetea

Echilibrul emotional

Azi: 10 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

51 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN