Elemente de identificare a dislaliei si dislexo-disgrafiei
25 februarie 2006, 11:36
Repere utile in identificarea tulburarilor de pronuntie (dislaliei) si a tulburarilor limbajului scris-citit(dislexo-disgrafiei). Poate fi de ajutor educatorilor si invatatorilor pentru a imbunatati actul formativ-educativ, dar si pentru a indruma elevii catre un serviciu terapeutic specializat.
Învăţământ primar - Învăţământ special - Proiecte educaţionale - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;
20 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ primar - Învăţământ special - Lecţii - Clasa a 4-a;
dana03a | Grupul Scolar "Vasile Pavelcu" Iasi
2 comentarii
Învăţământ primar - Învăţământ special - Lecţii - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a;
latunadejda | Liceul Republican cu Profil Real
1 comentariu
Învăţământ primar - Învăţământ special - Lecţii - Clasa 1; Clasa a 2-a;
latunadejda | Liceul Republican cu Profil Real
1 comentariu
Comentarii (1)
28.03.2006 20:05 ion_teod
draga mea, am citit textul (nu am stiut ca si aceste pagini sunt opera ta) si am ramas...derutat. ca sa nu ai impresia ca fac gllume proaste , poti tasta pe google ion teodorescu write from the start si vei vedea ca nu sunt chiar un neavenit in...materie . vreau sa iti spun ca limbajul inadecvat este in extensie in materialul tau .tu vorbesti despre SONORITATEA SUNETULUI sau chiar despre FONEMELE ASEMANATOARE ACUSTIC...fiind foneme , nu au cum sa fie asemanatoare decat acustic...pari cotropita de entuziasm , insa te-as ruga sa retii ce deservicii poti face folosind un limbaj impropriu...si mai ales la ce te expui...sau...ce cred ceilalti despre noi, astia, palmasii invatamantului special...te rog sa nu mi-o iei in nume de rau , dar eu m-am adresat unui om inteligent , care tare mult as dori sa ia parte , in cunostiinta de cauza , la binele invatamantului special/incluziv romanesc
cu mult respect
ion_teod@yahoo.com
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.