MATEMATICA-proba de evaluare scrisa
16 martie 2009, 21:07
O fisa de evaluare ce am folosit-o la matematica , la inmultire . Pentru clasa a 3-a.
Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 3-a;
3605 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;
florin_lazar | Scoala Gimnaziala "Academician H. Mihaiescu" Udesti
5 comentarii
Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;
florin_lazar | Scoala Gimnaziala "Academician H. Mihaiescu" Udesti
3 comentarii
Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;
florin_lazar | Scoala Gimnaziala "Academician H. Mihaiescu" Udesti
2 comentarii
Comentarii (9)
17.03.2009 15:09 marian_dorin - Autor
dorina_dinu - nota 9 (2009-03-17 09:04:26)
17.03.2009 17:37 dorina_dinu
Daca va veti uita cu atentie, veti observa si dumneavoastra ce nu se potriveste!
Cu simpatie, Dorina Dinu
18.03.2009 00:14 marian_dorin - Autor
ce anume? chiar va rog sa-mi atrageti atentia! cumva punctajele date??!!
18.03.2009 20:15 marga_ignat
Trebuie evitate cacofoniile, gen "cu cate". Aceasta este observatia doamnei Dorina Dinu. In rest, fisa este interesanta, chiar daca aprecierea se face pe baza de punctaj .
18.03.2009 23:42 dorina_dinu
Eu nu am nimic impotriva punctajului, dar atentie la formularea cerintelor!
Cu multa simpatie,
Dorina Dinu
18.03.2009 23:51 dorina_dinu
"dar şi" 7 rânduri -ar trebui evitata alaturarea celor doua conjunctii-
Este parerea mea, daca nu am dreptate va rog sa ma iertati, imi cer scuze!Nu sunt genul de om care "sa caut nod in papura",dar consider ca e bine sa fim atenti, sau mai atenti, si cu noi insine, nu doar cu atii.
Cu deosebit respect,
PENTRU TOTI DIDACTICII
19.03.2009 21:29 flori_stoica
Sunteţi grozavi! Despre mine ce să mai spun! Aţi început să mă pasionaţi. Deja îmi sunteţi de-a dreptul simpatici! Mare noroc cu voi: mai deschid o carte de specialitate, mai întreb în dreapta şi-n stânga şi uite aşa, îmi menţin spiritul tânăr... Şi acum să trecem la treburi serioase: putem considera "dar şi" ca nefiind o dublă coordonare, "şi" fiind adverb de întărire. Când citeşti în enunţul problemei "dar şi ..." se subînţelege "dar sunt şi ..." În ceea ce priveşte "cu câte", apare destul de frecvent la matematică: află cu cât este mai mare; cu cât este mai mic ... etc. Putea fi formulat într-un mod mai elegant enunţul problemei, dar nu mi se pare rău nici aşa (părerea mea personală). Dacă o să-mi descoperiţi greşeli în materiale, vă rog din suflet să nu mă judecaţi prea aspru! Şi în faţa elevilor recunosc de multe ori că mai am încă multe de învăţat şi de multe ori sunt nevoită să apelez la cărţi sau la sfatul specialiştilor. Păcat că nu ne putem întâlni! Cred că ne-am înţelege bine şi chiar ne-am amuza! Vă pup!!!
20.03.2009 16:36 dorina_dinu
Prin asta am vrut sa arat ca Domnul DORIN MARIAN este extrem de exigent si cand nu trebuie, si nu-si motiveaza exigenta! Va pup si eu! Eu nu ma supar,indiferent ce se spune, incerc sa trec peste toate problemele minore. Viata are alte capcane si rautati, nu e cazul sa-i mai dam si noi "apa la moara". Va iubesc pe toti didacticii!
Dorina Dinu
20.03.2009 18:10 flori_stoica
Vă mulţumesc pentru răspuns! Până la urmă m-am dumirit şi eu de ce este atâta înverşunare între voi. Cred că ar fi cazul să renunţaţi şi să faceţi pace. Într-adevăr, altele sunt problemele adevărate ale vieţii. Nu are sens să ne umplem sufletul de mâhnire din cauza unor "mici răutăţi". M-am uitat la toate materialele pe care le-aţi postat, amândoi, până acum şi sunt impresionată. Vă felicit şi cred c-ar trebui să lăsăm exigenţa deoparte, să fim mai îngăduitori şi să ne concentrăm atenţia spre ceea ce este bun şi frumos. Multe succese în continuare şi aştept celelalte materiale!
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.