Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc proiect de lectie

15 aprilie 2009, 22:41

0 stele | 0 review-uri

este un proiect de lecti la clasa 1.temele sunt

1. alergare cu trecere peste obstacole

2.legare de elemente

dorina_bucur
16 materiale
13 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
2411 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
5346 descărcări

Adăugat la:
06.05.2012

Recomandat de moderator Proiect de lectie

Învăţământ primar - Educaţie fizică - Lecţii - Clasa 1;

diana2000

10 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
3667 descărcări

Adăugat la:
09.07.2014

Recomandat de moderator 1. Deprinderi sportive elementare: Legări de elemente 2.Calitate motrică: Forţa

Învăţământ primar - Educaţie fizică - Lecţii - Clasa 1;

gabriela-patrascu | Scoala Gimnaziala "I. Nenitescu" Tulcea

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
3 descărcări

Adăugat la:
27.06.2024

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa I!

Manuale atractive si eficiente pentru elevii de scoala primara!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa I!

Toti copiii iubesc invatarea prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

10 intrebari pentru sfarsitul de an scolar

Motivatia pentru invatare

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Trei aspecte ale rezilientei

Echilibrul emotional

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

675 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN