Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

zip Reper cartezian în plan

31 mai 2009, 00:15

0 stele | 0 review-uri

Arhiva conţine trei teste, pe stiluri de învăţare, la unitatea de învăţare: Reper cartezian în plan , clasa a X-a, 3h/săpt, an şcolar: 2008/2009.

matrescu
467 materiale
1 a spus Mulţumesc.
0 comentarii
660 descărcări
Mesaj pentru autor
Spuneţi-le prietenilor!
|

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
223 descărcări

Adăugat la:
23.11.2006

Reper cartezian în plan.Coordonate carteziene -Test 2

Învăţământ liceal - Matematica - Teste - Clasa a 10-a;

matrescu | Liceul Tehnologic "Elie Radu" Botosani

7 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
1402 descărcări

Adăugat la:
02.06.2010

Test geometrie, clasa a X -a

Învăţământ liceal - Matematica - Teste - Clasa a 10-a;

matrescu | Liceul Tehnologic "Elie Radu" Botosani

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1411 descărcări

Adăugat la:
17.12.2010

APALICAŢII - GEOMETRIE

Învăţământ liceal - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 10-a;

determinant | Liceul Teoretic "Axente Sever" Medias

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

6 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN