Abordări metodologice privind proiectarea, organizarea și desfășurarea procesului de predare-învățare
14 iunie 2021, 18:18
Activitate 2.4. Discuții, idei, întrebări - Abordări metodologice. Model de temă, pentru cursul „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți – CRED” - modulul 2 - educație fizică.
Învăţământ gimnazial - Educatie fizica si sport - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
60 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ gimnazial - Educatie fizica si sport - Lecţii - Clasa a 8-a;
Gheorghita_Ghita | Scoala Gimnaziala Stoenesti-Floresti Stoenesti
0 comentarii
Învăţământ gimnazial - Educatie fizica si sport - Lecţii - Clasa a 8-a;
Gheorghita_Ghita | Scoala Gimnaziala Stoenesti-Floresti Stoenesti
0 comentarii
Învăţământ gimnazial - Educatie fizica si sport - Lecţii - Clasa a 7-a;
valeriu1987 | Liceul Teoretic Ion Mihalache Topoloveni
1 comentariu
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.