Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Recomandat de moderator zip Adunarea si scaderea numerelor naturale (0- 10 000)

5 februarie 2012, 22:44

0 stele | 0 review-uri

proiect didactic

danaila_g
48 materiale
1 a spus Mulţumesc.
0 comentarii
3041 descărcări
Mesaj pentru autor
Spuneţi-le prietenilor!
|

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
1331 descărcări

Adăugat la:
29.08.2013

Recomandat de moderator Evaluare

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 3-a;

Gradinar | Scoala Gimnaziala Nr.1 Marasesti

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1538 descărcări

Adăugat la:
30.08.2013

Recomandat de moderator Evaluare

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 3-a;

Gradinar | Scoala Gimnaziala Nr.1 Marasesti

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
2320 descărcări

Adăugat la:
25.01.2014

Recomandat de moderator Adunarea şi scăderea numerelor naturale de la 0 la 10 000 fără trecere peste ordin

Învăţământ primar - Matematica - Lecţii - Clasa a 3-a;

adelina13n | Grup Scolar Dumbraveni

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa III!

Prim alegere a invatatorilor moderni!

Invatare digitala pentru elevii de clasa a III-a!

Produs educational de invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Ce este fotbalul?

Metode alternative de educatie

Azi: 9 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

181 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN