Analiză comparativă a stadiilor de dezvoltare a copilului propuse de M. Montessori și R. Steiner
21 martie 2018, 22:26
Schimbările rapide care se petrec în zilele noastre, peste tot în lume, ne fac să înţelegem cât de important este să alimentăm nevoia permanentă de cunoaştere şi învăţare a copiilor, în perspectiva secolului XXI. Indiferent unde trăiesc, de-a lungul întregii lor vieţi, copiii vor trebui să facă faţă diverselor schimbări sociale, politice, de mediu, ştiinţifice, tehnologice şi industriale.
Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Creaţii ştiinţifice - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
Învăţământ primar - Resursele elevilor - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Creaţii ştiinţifice recomandate de comunitatea Didactic.ro
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
FISA DE CENTRALIZARE A EVALUARILOR NATIONALE LLR/MEM
Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Fişe de lucru - Clasa a 4-a;
Andrei-Mirela | Liceul Teoretic "Alexandru Vlahuta"
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
MODEL ADEVERINTA IMPLEMENTARE PROIECTE EDUCATIONALE
Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Lecţii - Clasa a 4-a;
Andrei-Mirela | Liceul Teoretic "Alexandru Vlahuta"
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Lecţii - Clasa 1;
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.