APLICAREA LA CLASĂ. JURNALUL REFLEXIV
14 iunie 2020, 12:55
Am proiectat unitatea de învățare ,,Semne nescrise ale naturii”, disciplina Comunicare în Limba română, clasa a III-a și voi evidenția câteva idei desprinse în urma aplicării la clasă a primelor două ore. Activitățile fac referire la următoarele conținuturi: Semnul de iarbă, după Silvia Kerim- lectura textului la prima oră, iar la cea de-a doua, având același text suport, aprofundarea lecturii.
Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 3-a;
Învăţământ primar - Alte discipline - Clasa a 3-a;
Subtip: Sinteza/Prezentare
Metode: Metode activ-participative; Joc didactic; Metode alternative de evaluare
Abordări: Abordare interdisciplinara
12 materiale
Review-uri (1)
3 stele
Adăugaţi un review
material folositor
23.07.2020 22:11
Nivel de dificultate: uşor
Materialul este interesant, bine realizat, documentat, folositor pentru toți colegii care au nevoie. Poate fi folosit cu incredere pentru cunoasterea și abordarea chestiunilor descrise, valorificat la clasă, pentru o activitate plăcută, atractivă, agreată de elevi.
15 review-uri
Aţi găsit acest review util?
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
1 Aprilie - Ziua Pacalelilor la
Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;
nicoletamorogan2 | Scoala Gimnaziala Nr.23 "Sf. Silvestru"
1 comentariu
Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
nicoletamorogan2 | Scoala Gimnaziala Nr.23 "Sf. Silvestru"
12 comentarii
ÎNVĂȚĂM SĂ SCRIEM CU ALBĂ CA ZĂPADA- SCRIEREA CU M ÎNAINTE DE B ȘI P
Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a;
florea_loredana | Scoala Gimnaziala Oniceni
6 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.