Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc APLICAŢII ALE INFORMATICII ÎN DIDACTICA DISCIPLINELOR DE SPECIALITATE

29 august 2012, 16:58

0 stele | 0 review-uri

Un exemplu de utilizare a tehnologiilor multimedia in predarea disciplinelor tehnice.

mihaduca
14 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
345 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
784 descărcări

Adăugat la:
29.08.2012

Recomandat de moderator Masurarea rezistentei electrice

Învăţământ profesional şi tehnic - Măsurări tehnice - Fişe de lucru - Clasa a 11-a;

mihaduca | Liceul Tehnologic "Henri Coanda", Buzau

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
642 descărcări

Adăugat la:
09.05.2013

Recomandat de moderator Măsurarea temperaturii

Învăţământ profesional şi tehnic - Măsurări tehnice - Lecţii - Clasa a 11-a;

Doinita_Balasoiu | Liceul de Informatica "Stefan Odobleja" Craiova

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
506 descărcări

Adăugat la:
10.05.2013

Recomandat de moderator Măsurarea densității

Învăţământ profesional şi tehnic - Măsurări tehnice - Lecţii - Clasa a 11-a;

Doinita_Balasoiu | Liceul de Informatica "Stefan Odobleja" Craiova

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Azi: 10 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

184 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN