Aspecte speciale în demersul proiectării, organizării şi desfăşurării unei activităţi didactico – educative
30 ianuarie 2021, 21:11
Obiectivele principale fiind însuşirea de noi cunoştinţe, notarea, stabilirea formelor pozitive de comportament, exersarea morală, etapele învăţării rămân în esenţă aceleaşi, se schimbă doar rolul şi structura lor internă în funcţie de obiectivul fundamental urmărit.
Învăţământ liceal - Discipline psihologice şi pedagogice - Proiecte educaţionale - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
Învăţământ profesional şi tehnic - Resursele elevilor - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
Metode: Metode alternative de evaluare
Abordări: Activitate practica
21 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ liceal - Discipline psihologice şi pedagogice - Lecţii - Clasa a 10-a; Clasa a 12-a;
1 comentariu
Dezvoltarea umana (dupa Erik Erikson)
Învăţământ liceal - Discipline psihologice şi pedagogice - Lecţii - Clasa a 10-a; Clasa a 11-a;
007 | Centrul Scolar Nr.3
0 comentarii
Test de evaluare la psihologie
Învăţământ liceal - Discipline psihologice şi pedagogice - Teste - Clasa a 11-a;
Corina_1991 | Liceul Teoretic "Mihail Sadoveanu"
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.