Atitudini şi acţiuni pentru combaterea hărţuirii şi intimidării
26 august 2016, 16:13
Pentru consolidarea comportamentelor pozitive în interiorul şcolii, dincolo de stabilirea unei viziuni la nivelul şcolii şi al clasei şi stabilirea unei relaţii de cooperare în managementul clasei între diriginte/profesori şi elevi, trebuie să se acorde atenţie cultivării susţinute a atitudinilor, acţiunilor şi comportamentelor pozitive care reduc şi împiedică apariţia incidentelor violente în interiorul şcolii.
Învăţământ gimnazial - Consiliere si orientare - Proiecte educaţionale - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
Învăţământ liceal - Consiliere si orientare - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
Metode: Metode activ-participative; Joc didactic; Joc de rol; Joc de miscare
Abordări: Activitate practica
3605 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro
Călătorie în istoria cuvântului şi a cărţii
Învăţământ gimnazial - Consiliere si orientare - Fişe de lucru - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
corneliacucu | Liceul cu Program Sportiv Bacau
0 comentarii
fise de lucru Managementul clasei de elevi
Învăţământ gimnazial - Consiliere si orientare - Fişe de lucru - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
mceras | Scoala Gimnaziala Ziduri
0 comentarii
Învăţământ gimnazial - Consiliere si orientare - Lecţii - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.