„Chemarea străbunilor” de Jack London- Exerciții de prelectură și de comprehensiune textuală
19 octombrie 2020, 21:27
Vă propun un set de exerciții de prelectură și de comprehensiune textuală, a unui fragment de text din „Chemarea străbunilor” de Jack London
Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa a 6-a;
Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Clasa a 6-a;
Subtip: Fisa interdisciplinara
Metode: Metode activ-participative
Abordări: Abordare interdisciplinara
723 materiale
Review-uri (1)
5 stele
Adăugaţi un review
Material foarte util
20.10.2020 16:03
Nivel de dificultate: mediu
Multumesc pentru un material foarte util pentru abordarea interdisciplinară a textului. Relația dintre text și imagine este foarte strânsă, de aceea exercițiile au fost foarte atractive. Chiar dacă elevii nu au cunoscut toate rasele de câini, au fost încântați să caute informații referitoare la acestea. Itemii de tipul adevărat-fals îi atrag pe copii. Este urmărită și capacitatea de sinteză prin identificarea unor idei principale, precum și competența de redactare corectă a unor mesaje scrise, prin formularea ideilor principale și secundare.
10 review-uri
20.10.2020 16:09 greabviorica
Mulțumesc din suflet, pentru aprecieri. Mă bucur că materialul v-a fost de folos și le-a plăcut copiilor. Vă doresc mult succes!
Fişe de lucru recomandate de comunitatea Didactic.ro
Proiect didactic Carcaterizarea personajului din Schita "D-l Goe..."
Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 6-a;
turcoaica | Scoala Primara Nr.1 Bacau
2 comentarii
Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa a 6-a;
bianca73 | Gimnaziul de Stat "Aurel Mosora" Sighisoara
1 comentariu
Recapitularea schematică a adjectivului
Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
lungoci_andreea_amalia | Scoala Gimnaziala Nr.1 Dorna Arini
9 comentarii
Comentarii (3)
20.10.2020 07:32 alinabragau
Multumesc pentru un material foarte util pentru abordarea interdisciplinară a textului. Relația dintre text și imagine este foarte strânsă, de aceea exercițiile au fost foarte atractive. Chiar dacă elevii nu au cunoscut toate rasele de câini, au fost încântați să caute informații referitoare la acestea. Itemii de tipul adevărat-fals îi atrag pe copii. Este urmărită și capacitatea de sinteză prin identificarea unor idei principale, precum și competența de redactare corectă a unor mesaje scrise, prin formularea ideilor principale și secundare.
20.10.2020 16:10 greabviorica - Autor
Cu mult drag! Mult succes!
16.01.2021 19:05 Spinul
Multumesc!
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.