Definițiile publicității
4 mai 2011, 23:11
Publicitatea este o comunicatie de mase partizanå. In acest sens ea nu poate fi confundatå cu informatia (în sensul strict al cuvîntului). Adaptatå economiei de piatå, ea devine un instrument al concurentei, dar nu este exclusiv comercialå cåci ea poate så apere institutiile, cauzele sociale sau politice.
Învăţământ profesional şi tehnic - Comerţ - Diverse - Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
Învăţământ liceal - Educatie antreprenoriala - Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
15 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro
Metode de organizare a productiei - Modul I -
Învăţământ profesional şi tehnic - Comerţ - Lecţii - Clasa a 12-a;
saboemil | Liceul Industrial Tasnad
0 comentarii
Sinteza procesului de productie- -Modul I -
Învăţământ profesional şi tehnic - Comerţ - Lecţii - Clasa a 12-a;
saboemil | Liceul Industrial Tasnad
0 comentarii
Învăţământ profesional şi tehnic - Comerţ - Teste - Clasa a 12-a;
27041960 | Grup Scolar "Voievodul Gelu" Zalau
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.