EMIL_BOTTA – MAREA (9 cerințe și 9 răspunsuri) – Lecţii educative pentru elevii din clasele IX-XIII
22 iunie 2016, 10:24
Prin intermediul metaforei cu valoare de simbol „marea” este asociată cu imaginea pădurii, stabilindu-se o analogie între sunetul produs de valurile „clocotitoare” şi foşnetul frunzelor. Sintagma este folosită de două ori pe parcursul textului, o dată la mijloc şi o dată în finalul poeziei, astfel fiind accentuată asemănarea şi realizându-se o simetrie a textului.
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
Învăţământ profesional şi tehnic - Alte specializari - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
Subtip: Proiect de lectie
1565 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
Adjectivele din grupa (clasa) a II-a
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;
mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes
0 comentarii
Adjectivele din grupa )clasa I
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;
mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes
0 comentarii
Conjunctiv prezent si imperfect
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;
mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.