Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Recomandat de moderator docx Evaluare: Numerele naturale 0-100, clasa a II-a

29 septembrie 2013, 22:19

0 stele | 0 review-uri

Testul conține descriptori de performanță.

taniacarla
8 materiale
5 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
4179 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
390 descărcări

Adăugat la:
26.09.2007

Test de evaluare sumativa(nr.1)/ clasa a II-a

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 2-a;

mflorii

20 au spus Mulţumesc.   4 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
406 descărcări

Adăugat la:
19.11.2008

Proba de evaluare sumativa

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 2-a;

calian_daniela

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
450 descărcări

Adăugat la:
14.10.2009

Proba de evaluare clasa a II-a

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 2-a;

vera7 | Colegiul National Sportiv "Cetate" Deva

5 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa II!

Pregatire eficienta pentru prima Evaluare Nationala a elevilor dvs.!

Invatare moderna pentru elevii de clasa a II-a!

Resurse educationale online, pentru invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

De ce este necesara tristetea

Echilibrul emotional

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Ce este fotbalul?

Metode alternative de educatie

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

7 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN