EVALUAREA CONTINUĂ ŞI EVALUAREA PERIODICĂ A REZULTATELOR INSTRUIRII
18 august 2018, 18:46
Teoria modernă a evaluării, spre deosebire de docimologia tradiţională, presupune două tipuri de evaluare: - continuă şi periodică – care practicate în sistemul proiectării activităţilor pedagogice pot contribui, în mod substanţial, la eficacitatea generală a acestora.
Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Creaţii literare - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
Învăţământ primar - Consiliere si orientare - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
3605 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Creaţii literare recomandate de comunitatea Didactic.ro
Greierele și furnica - Valori morale
Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Lecţii - Clasa pregatitoare;
Buliga_Ionela | Scoala Gimnaziala Todiresti
0 comentarii
PROIECT - Toţi avem emoţii – Clasa I
Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Proiecte educaţionale - Clasa 1;
0 comentarii
PROIECT - Toţi avem emoţii – Clasa I
Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Proiecte educaţionale - Clasa 1;
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.