EVALUAREA CONTINUĂ ŞI EVALUAREA PERIODICĂ A REZULTATELOR INSTRUIRII
18 august 2018, 18:46
Teoria modernă a evaluării, spre deosebire de docimologia tradiţională, presupune două tipuri de evaluare: - continuă şi periodică – care practicate în sistemul proiectării activităţilor pedagogice pot contribui, în mod substanţial, la eficacitatea generală a acestora.
Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Creaţii literare - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
Învăţământ primar - Consiliere si orientare - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Creaţii literare recomandate de comunitatea Didactic.ro
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Proiecte educaţionale - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
vasilicamarcu2 | Scoala Gimnaziala Nr.7 Pitesti
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/pptx.gif)
Serbare 8 Martie și atelier de creație
Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Proiecte educaţionale - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
otiliagavriloiu | Liceul Teoretic "Radu Vladescu" Patarlagele
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Proiecte educaţionale - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa pregatitoare;
nadiasor | Scoala Gimnaziala "Gh.Magheru" Caracal
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.