EVALUAREA IMPACTULUI UNUI PROGRAM DE FORMARE CONTINUĂ A CADRELOR DIDACTICE
20 iulie 2016, 09:46
Actualitatea temei, cât şi sesizarea nevoii de evaluare a programelor de formare profesională, care să se realizeze după un anumit interval de timp de la data desfăşurării cursului şi prin care să fie evidenţiate funcţionarea optimă sau mai puţin optimă a programului (impactul avut de programul de formare) au reprezentat motive, care m-au determinat să mă opresc la prezenta temă.
Învăţământ primar - Resursele elevilor - Creaţii ştiinţifice - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
Învăţământ liceal - Resursele elevilor - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
3605 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Creaţii ştiinţifice recomandate de comunitatea Didactic.ro
Accesul la educație, tehnologie și oportunități în comparație cu țările subdezvoltate
Învăţământ primar - Resursele elevilor - Creaţii literare - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
liavera2008 | Scoala Gimnaziala "Alexandra Nechita" Vaslui
0 comentarii
Învăţământ primar - Resursele elevilor - Creaţii literare - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a;
mealhacristina | Colegiul Tehnic "Transilvania" Deva
0 comentarii
Învăţământ primar - Resursele elevilor - Creaţii artistice - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
bianca_badita | Scoala Gimnaziala Sosdea
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.