Exemple de bune practici în aplicarea strategiilor de predare-învăţare-evaluare
25 mai 2019, 22:18
Profesorul are nevoie de: „competenţă relaţională, capacitate de a promova relaţii de cooperare şi competiţie, un stil de lucru cooperant pentru a asigura unitatea clasei, pentru a obţine un înalt grad de coeziune al acesteia, pentru a stimula tendinţele centripete în locul celor centrifuge, pentru a forma conştiinţa comunitară (de grup) a elevilor de care se ocupă” (Cerghit, 2008, p. 183).
Învăţământ primar - Alte discipline - Diverse - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
Învăţământ primar - Alte discipline - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
21 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro
Intalnirea de dimineata in Alternativa Step by Step, clasa a III-a
Învăţământ primar - Alte discipline - Lecţii - Clasa a 3-a;
1 comentariu
Proiect de lecţie, ştiinţe, Universul
Învăţământ primar - Alte discipline - Lecţii - Clasa a 4-a;
irizanina | Liceul "Mihai Eminescu"
0 comentarii
Carticica toamnei-fise de lucru
Învăţământ primar - Alte discipline - Fişe de lucru - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa pregatitoare;
ellaela | Scoala Primara "Ioan Galu" Supurul de Sus
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.