Şcoala cu
bune practici

78 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

odt Fișă de lucru - Înmulțirea când unul din factori este o sumă

28 noiembrie 2016, 22:28

0 stele | 0 review-uri

Fișă de lucru

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 3-a;

Subtip: Fisa recapitulativa

Abordări: Abordare interdisciplinara

carmenza
82 materiale
4 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
727 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Fişe de lucru recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
1891 descărcări

Adăugat la:
18.03.2009

fisa de lucru-Inmultirea cand unul din factori este suma sau diferenta

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 3-a;

nico77 | Colegiul Tehnic "Gheorghe Bals" Adjud

12 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1643 descărcări

Adăugat la:
25.10.2009

Fişă de lucru - matematică

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a;

flori_stoica | Şcoala Primară Spectrum Bucureşti

24 au spus Mulţumesc.   6 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1495 descărcări

Adăugat la:
23.11.2016

Înmulţirea când unul dintre factori este o sumă

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 3-a;

mary_tin | Scoala Gimnaziala "Alexandru cel Bun" Bacau

6 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa III!

Prim alegere a invatatorilor moderni!

Invatare digitala pentru elevii de clasa a III-a!

Produs educational de invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Azi: 11 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

55 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN