Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx Fisă de recapitulare -cubarea arborelui doborât

1 octombrie 2020, 11:22

0 stele | 0 review-uri

Fisa de documentare se poate folosi la recapitularea determinării volumului pentru arborele doborât.

Învăţământ profesional şi tehnic - Silvicultură - Fişe de lucru - Clasa a 11-a;

Subtip: Fisa recapitulativa

zucananu
9 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
56 descărcări
Mesaj pentru autor
Spuneţi-le prietenilor!
|

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Fişe de lucru recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
47 descărcări

Adăugat la:
25.11.2020

Inventarierea silvica

Învăţământ profesional şi tehnic - Silvicultură - Lecţii - Clasa a 11-a;

dragos123boris | Grup Scolar Agricol Voinesti

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
16 descărcări

Adăugat la:
29.11.2021

Planificarea XI silvicultura- M1-Organizarea cantonului

Învăţământ profesional şi tehnic - Silvicultură - Planificări - Clasa a 11-a;

veronica_j | Liceul "Gh. Ruset Roznovanu" Roznov

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
27 descărcări

Adăugat la:
29.11.2021

Planificarea XI silvicultura- M2-Protectia padurilor

Învăţământ profesional şi tehnic - Silvicultură - Planificări - Clasa a 11-a;

veronica_j | Liceul "Gh. Ruset Roznovanu" Roznov

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

7 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN