FOLOSIREA IMAGINILOR ÎN PROCESUL DE PREDARE- ÎNVǍŢARE
1 iunie 2014, 08:40
Copilul preşcolar având o experienţă cognitivă săracă, un vocabular insuficient dezvoltat şi o gândire concret intuitivă, nu poate înţelege toate comunicările orale făcute de cadrul didactic fără sprijin pe material intuitiv.
Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Diverse - Grupa mică; Grupa mijlocie; Grupa mare; Grupa pregătitoare;
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/pdf.gif)
Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Fişe de lucru - Grupa mare;
oanapopa | Gradinita cu program prelungit Nr.7 Arad
2 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/pdf.gif)
Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Fişe de lucru - Grupa mare;
oanapopa | Gradinita cu program prelungit Nr.7 Arad
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/pdf.gif)
Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Fişe de lucru - Grupa mare;
oanapopa | Gradinita cu program prelungit Nr.7 Arad
2 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.