GHID DE BUNE PRACTICI PRIVIND OPTIMIZAREA COMUNICARII DINTRE CADRUL DIDACTIC, CLASA DE ELEVI ŞI ELEVUL CU DIZABILITĂȚI. IMPACTUL ASUPRA INTEGRĂRII ELEVULUI CU CES
28 iunie 2022, 21:22
Abilităţile de comunicare ale elevilor cu CES sunt îngreunate de specificul dizabilităţii dezvoltate, dar și de atitudinea pe care o manifestă ceilalţi în roport cu problemele de ordin medical și social cu care se confruntă.
Aşteptările privind participarea elevilor la lecţii trebuie corelate cu interesele şi cerinţele individuale.
Învăţământ liceal - Discipline psihologice şi pedagogice - Diverse - Clasa a 9-a;
42 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro
SUBIECTE GRILA LA PEDAGOGIE ( cu raspunsuri )
Învăţământ liceal - Discipline psihologice şi pedagogice - Teste - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
marian_dorin | Scoala Gimnaziala Nr.183
0 comentarii
Avantaje si dezavantajele aderarii RM la UE
Învăţământ liceal - Discipline psihologice şi pedagogice - Lecţii - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a;
0 comentarii
Oemenii sunt buni, rele sunt vremurile
Învăţământ liceal - Discipline psihologice şi pedagogice - Lecţii - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a;
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.