IMPLEMENTAREA TEORIEI INTELIGENŢELOR MULTIPLE ÎN PROCESUL INSTRUIRII DIFERENŢIATE LA ORELE DE ISTORIE
15 februarie 2014, 10:15
Gardner identifica opt planuri bine definite ale inteligenţei : lingvistică, logico-matematică, muzicala, vizuala-spaţială, corporal-kinestezică, interpersonală, intrapersonală şi naturalistă. Lor li se adauga si inteligenţa spirituală, morală si existenţiala.
Învăţământ gimnazial - Istorie - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
Învăţământ liceal - Socio-umane - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
30 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro
Rolul lui Ștefan cel Mare în istoria românilor
Învăţământ gimnazial - Istorie - Lecţii - Clasa a 6-a;
sveta65 | Liceul Teoretic "B.P. Hasdeu"
0 comentarii
fisa de lucru cu documentul, harta, imagini
Învăţământ gimnazial - Istorie - Fişe de lucru - Clasa a 6-a;
tanea71 | Şcoala Medie "Ştefan cel Mare"
0 comentarii
Evaluare Romania in perioada interbelica
Învăţământ gimnazial - Istorie - Teste - Clasa a 8-a;
tanea71 | Şcoala Medie "Ştefan cel Mare"
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.