Inter – şi transdisciplinaritatea – concepte contemporane în educaţie
9 iulie 2017, 16:35
Abordarea educaţiei prin discipline şcolare este un proces de cunoaştere ştiinţifică ce urmăreşte dezvoltarea capacităţilor de a forma cunoştinţe epistemologice dintr-un anumit domeniu, independent de realizările obţinute în alte domenii de cunoaştere.
Învăţământ gimnazial - Resursele elevilor - Creaţii ştiinţifice - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
Învăţământ liceal - Consiliere si orientare - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
3605 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Creaţii ştiinţifice recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ gimnazial - Resursele elevilor - Creaţii artistice - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
vioili | Scoala Gimnaziala "Nicolae Iorga" Bacau
0 comentarii
Învăţământ gimnazial - Resursele elevilor - Creaţii artistice - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
Teodora_Vechiu | Centrul Judetean de Resurse si de Asistenta Educationala
0 comentarii
Profilul cadrului didactic: "teorie și practică!!!*
Învăţământ gimnazial - Resursele elevilor - Creaţii ştiinţifice - Clasa a 7-a;
Tarafrumoasa40 | Grupul Scolar "Moga Voievod" Halmagiu
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.