Ion Barbu (JOC SECUND, OUL DOGMATIC, TIMBRU) (comentarii literare) – Lecţii educative pentru elevii din clasele IX-XIII
8 martie 2015, 13:20
Creaţia lui Barbu exprimă, mai ales, dorinţa lui de comunicare cu Universul, de contemplarea lumii în totalitatea ei, este o stare de intelectualitate, izvorâtă din concepţia că „pentru mine poezia este o prelungire a geometriei”. ■ Aspiraţia sa către lirismul pur presupune o stare iniţiatică, ce nu poate fi exprimată decât într-un limbaj încifrat.
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Proiecte educaţionale - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
Învăţământ profesional şi tehnic - Alte specializari - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
Metode: Metode activ-participative
Abordări: Abordare integrata
1565 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro
Adjectivele din grupa (clasa) a II-a
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;
mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes
0 comentarii
Adjectivele din grupa )clasa I
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;
mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes
0 comentarii
Conjunctiv prezent si imperfect
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;
mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.