JOCUL CA STRATEGIE ÎN PROIECTAREA DIDACTICĂ LA ELEVII CU CES
18 iulie 2018, 15:16
Folosind jocurile şi exerciţiile se urmăreşte captarea atenţiei, exersarea memoriei, buna relaţionare, exprimarea liberă a sentimentelor cu o mimică şi gestică adecvate, cunoaşterea, autocunoaşterea, corectarea ieşirilor negative, observarea percepţiei sociale a copiilor, integrarea
Învăţământ primar - Consiliere si orientare - Diverse - Clasa 1;
30 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro
dezvoltare personala-sezatoare de 1 decembrie
Învăţământ primar - Consiliere si orientare - Lecţii - Clasa 1; Clasa pregatitoare;
niculici_90 | Scoala Gimnaziala Naeni
1 comentariu
Proiect excursie de o zi- vizita la herghelie
Învăţământ primar - Consiliere si orientare - Lecţii - Clasa 1;
ignat_lacri | Liceul Sportiv "Avram Iancu" Zalau
1 comentariu
DP- consolidarea trairilor - omida mancacioasa
Învăţământ primar - Consiliere si orientare - Lecţii - Clasa 1;
ignat_lacri | Liceul Sportiv "Avram Iancu" Zalau
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.