Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx ,,La Paște”

4 mai 2022, 09:18

0 stele | 0 review-uri

Fisă de lucru (numerația in limitele 1-5)

Efi1980
45 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
26 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Fişe de lucru similare

Vizualizaţi
0 review-uri
743 descărcări

Adăugat la:
08.04.2015

Fisa de lucru- Labirint

Învăţământ preşcolar - Domeniul Ştiinţă (DŞ) - Fişe de lucru - Grupa mijlocie;

Leahu-Ionela | Gradinita cu program prelungit Nr.2 "Prichindel" Tecuci

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
113 descărcări

Adăugat la:
03.04.2022

La Paște- fișă de lucru

Învăţământ preşcolar - Domeniul Ştiinţă (DŞ) - Fişe de lucru - Grupa mijlocie;

tina_felican | Gradinita cu program prelungit "Casuta cu Povesti"

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1223 descărcări

Adăugat la:
28.08.2023

Numără și potrivește!(joc didactic matematic)

Învăţământ preşcolar - Domeniul Ştiinţă (DŞ) - Lecţii - Grupa mijlocie;

damasaruchirana | Gradinita cu program prelungit Nr.45 Constanta

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale INTUITEXT clasa 0

Resurse potrivite prescolarilor, la preturi accesibile!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa I!

Toti copiii iubesc invatarea prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Cum ii invatam pe cei mici sa pretuiasca natura?

Metode alternative de educatie

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

192 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN