Lectura şi reprezentarea mentală a conţinutului având ca suport mental imaginarul. Studiu de caz: elevul cu cerinţe educaţionale speciale
21 iunie 2012, 11:40
Lectura reflexivă a unui text dezvoltă gândirea critică. Aceasta este ipoteza de lucru a comunicării de faţă. Fără a avea pretenţia unei expuneri statistic argumentate, spunem că dezvoltarea competenţei de lectură a unui text, indiferent de conţinutul său, este necesară dar nu şi suficientă pentru integrarea unui om în spaţiul social de apartenenţă.
Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Diverse - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;
Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
33 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
nicoletamorogan2 | Scoala Gimnaziala Nr.23 "Sf. Silvestru"
12 comentarii
Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa 1;
mari_caraman71 | Scoala Gimnaziala "B.P. Hasdeu" Constanta
3 comentarii
ÎNVĂȚĂM SĂ SCRIEM CU ALBĂ CA ZĂPADA- SCRIEREA CU M ÎNAINTE DE B ȘI P
Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a;
florea_loredana | Scoala Gimnaziala Oniceni
6 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.